PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 19:02:09
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja nie mówiłem, że przełożony spieprzającego ma coś krzyczeć. To chyba
    > oczywiste, że jak druga strona dzwoni z problemem - i nie jest to klient
    > zewnętrzny, tylko np. inny dział, albo prezes - to chce dokładnie
    > wiedzieć, co/kto był przyczyną problemu.

    no wlasnie nie zawsze druga strona chce wiedziec co sie stalo tylko zglasza
    problem:)
    wielokrotnie osoba zglaszajaca problem powinna zglosic problem i dowiedziec
    sie kiedy bedzie on rozwiazany. nie powinno ich interesowac co sie dokladnie
    stalo bo w wiekszosci jest to poza ich zakresem kompetencji:)

    sam mialem "przyjemnosc" wspolpracowania z nadgorliwym wiceprezesem co to
    wszystko chcial wiedziec a co i dlaczego.
    nawet sie troche znal na IT ale za ktoryms glupim jego pytaniem co sie
    dokladnie stalo zaczal byc zbywany ogolnikami i skonczylo sie na tym ze
    zglaszal problem i prosil o poinformowanie go jak zostanie on rozwiazany. i
    tyle, nic wiecej go nie interesowalo. nie zawsze wtracanie sie w nie swoje
    sprawy jest dobre:) ale brniemy w OT :)

    ja mowie o przypadku kiedy ktos z innego dzialu dzwoni do szefa innego
    dzialu ktorego pracownik odpowiedzialny jest za jakis problem a ten
    "kierownik" zamiast poinformowac zainteresowanego ze problem jest i sie nad
    nim pracuje wyskakuje z tekstem to Kowalski spieprzyl(w domysle to nie moja
    wina:)
    ot typ karierowicza co podpieprzy innych zeby siebie oczyscic:)
    niektorzy szefowie takich beda lubic i promowac ale sympati podwladnych to
    taki "kierownik" nie zdobedzie a co za tym idzie ciezko mu bedzie
    wspolpracwac z zespolem

    --
    pzdr
    piotrek