PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 08:37:46
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    "tukan" <t...@...onet.pl> wrote in message
    news:fvk9cs$488$1@news.onet.pl...

    > Też sądzę, że AnyUser "zarządza" ludźmi. Świetnie by musiał grać żeby
    > sobie preparować takie posty i nigdy się do tego nie zdradza :)
    > Poza tym ma swój blog i tam podobne poglądy wygłasza.
    > Nie wiem czy tak dla jaj można to pisać i do tego trzeba chcieć.

    Chcenie to akurat nic trudnego - zobacz, ile osob sie swietnie bawi. Granie
    w wysoce anonimowych postach i blogu, w ktorym wpis jest raz na miesiac,
    jest akurat dosc latwe, a granie przerysowanych stereotypow to najprostsza
    ze wszystkich odmian. Ja wciaz uwazam, ze to calkiem poprawny, klasyczny
    trolling. Tez sie w to bawilam, jak bylam w wieku, w ktorym ma sie za duzo
    czasu i wiem, ze dobra postacia mozna sie bawic miesiacami.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl