PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 09:03:27
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fvl9th$1m1d$1@opal.icpnet.pl...

    > Powiem więcej: ja osobiście jestem zwolennikiem obostrzeń dla przykładu,
    > ale dla pracodawcy wbrew pozorom czasem bardziej opłacalne jest ciche
    > przyzwolenie na pewien poziom kradzieży, niż wprowadzanie hiper
    > zaawansowanych form monitoringu - potrafię z tym jednak żyć i przełożyć
    > interes firmy nad bezwzględny wymóg pełnej uczciwości dla zasady.

    To jest akurat glupota - od dawna wiadomo ze przyzwalanie w malych sprawach
    w krotce przeklada sie na wieksze. Nie wiesz o czym piszesz kolego.

    > Choć boli mnie czasem serce, jak myślę o tych skurw...nach, którzy
    > najpierw narobili bachorów, a później przedkładają ich (i własny) interes
    > nad interes pracodawcy, który im zaufał... Na tzw. Dzikim

    To ile kto ma dzieci gowno Ciebie obchodzi. Przedkladanie interesu wlasnego
    ponad pracodawcy akurat jest normalne i tylko debil robi na odwrot.

    > Zachodzie koniokradów ponoć po prostu wieszano, a u nas mamy demokrację,
    > ze wszystkimi jej wadami...

    Kup sobie slownik i sprawdz moze znaczenie tego (jak widac trudnego) slowa.