PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-04 20:16:18
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodam, że większość dyrekcji to byli Francuzi/Francuzo-Polacy, jako, że
    > firma była francuska.

    zeby nie odbiegac od tematu to przypomne ze z tego co mi wiadomo jak
    hipermarkety sie otwieraly w polsce i kierownictwo bylo zza granicy to bylo
    OK. ale jak pozniej rozkrecili biznes i na kierowniczych stanowiskach
    znalezli sie polacy to zaczela sie masakra. dorwaly sie prostaki do wladzy i
    sie zaczely wyzywac. teraz pewnie nei wielu pracownikow hipermarketow
    jeszcze pracuje od poczatku powstania bo rotacja tam jest spora ale tak
    bylo:)

    u mnie w firmie sie smieja ze jak zawali jakas sprawe pracownik zza
    granicy(np hindus czy anglik) to sie za nim postawi 30 innych pracownikow a
    jak ty sie poskarzysz to jego manager dzwoni do ciebie o co ci chodzi,
    przeciez nic sie nie stalo:)
    a jak polak sie pomyli to 30 pokaze ze to on cos spieprzyl a jego szef do
    ciebie zadzwoni przeprosi i opierdoli swojego pracownika:)

    ot taka "kultura" pracy u nas jest :)

    --
    pzdr
    piotrek