PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-07 16:42:51
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Jul 2006 11:33:08 +0200, Tem P. napisał(a):

    > Dodam, że znam przebieg procesów rekrutacyjnych, bo kilka razy
    > poszukiwałem osób do pracy w firmie, w której pracuję i uważam, że
    > każdego aplikanta należy traktować jak równego partnera, któremu należy
    > wyjaśnić wszelkie wątpliwości, a nie oczekiwać od niego, że będzie nas
    > traktował jak swego zbawcę.

    Tak jest. Dodam jeszcze do tego, że zlekceważony kandydat może być
    kiedyś klientem lub potencjalnym zleceniodawcą i nie sądzę, żeby łatwo
    zapomniał o nieprzyjemnym wrażeniu podczas rozmowy rekrutacyjnej.
    Jeszcze podczas studiów byłam na spotkaniu z facetem, który szukał
    kelnerek do restauracji, w czasie rozmowy (w tej restauracji, nie
    żadnym biurze) kilka razy odbierał telefon, wychodził na parę minut
    ["pani chwilę zaczeka"], po powrocie nie kojarzył, o czym
    rozmawialiśmy i w ogóle wydawał się jakiś niepoważny. Zdaje się, że
    nie interesowały go kwalifikacje i umiejętności, tylko wygląd, bo
    koleżanka z takim samym doświadczeniem jak ja, ale lepszą prezencją,
    dostała tę pracę. Specjalnie się nie zmartwiłam, zwłaszcza słysząc
    później od koleżanki, jak się tam pracuje, i specjalnie tę restaurację
    omijałam ;> Pewno, na mnie jednej kokosów by i tak nie zarobił, ale z
    drugiej strony kto wie, ilu nowych klientów bym do niego
    przyprowadziła, gdyby nie zrobił na mnie tak fatalnego wrażenia? ;)

    Pozdrawiam, Carrie