PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Fri, 07 Jul 2006 09:04:12 +0200

    Re to: Jotte [Thu, 6 Jul 2006 23:31:28 +0200]:

    > No i ona jak rozumiem nie potraktowała tak przedstawionej
    > oferty poważnie i nie zainteresowała się nią, choć próbowała
    > dowiedzieć się czegoś więcej. Przecież trudno ją za to winić,
    > raczej siebie należałoby, nie?

    Pardon. Widzę ogłoszenie, jestem nim zainteresowana. Naturalną
    konsekwencją jest dla mnie przeczytanie go, wyciągnięcie z tego
    co w nim jest paru wniosków, kontakt z ogłoszeniodawcą. Jeśli
    interesuje mnie dana usługa/towar, to robię sobie wręcz podręczną
    notatkę z treścią ogłoszenia i ewentualnymi innymi informacjami,
    które w międzyczasie zdobyłam. Tak że podczas ewentualnej rozmowy
    zadaję pytania *dodatkowe* a nie podstawowe typu "tego... a
    w tej ofercie to co w zasadzie było?". Takie pytania to się
    zadaje tylko wtedy, kiedy oferta generalnie ci wisi i masz ją
    głęboko w nosie razem z oferowaną usługą i ofertodawcą.

    Nie pamięta? Może nie pamiętać, każdy może. Ale można było
    powiedzieć np. "czy mógłby Pan w skrócie przypomnieć konkretne
    informacje zawarte w ogłoszeniu, odpowiadałam ostatnio na kilka
    ofert dotyczących bardzo podobnych stanowisk i nie chciałabym
    przez przypadek pomieszać ogłoszeń jako że nie mam go w tej
    chwili przed oczami?"
    Wyglądałoby to już jednak znacznie lepiej...

    Kira