PracaGrupypl.praca.dyskusjejak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne? › Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
  • Data: 2004-01-21 11:32:46
    Temat: Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Od: f...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    > czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę  wspólna do oceny
    > wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?
    >
    > pozdrawiam
    > paweł

    Czy to stanowisko jest oferowane na Twoje miejsce?
    Będąc rekruterem nie jesteś wstanie poradzić sobie z oceną pracownika ?
    No proszę. Założę się, że zostałeś polecony przez "znajomych królika".

    Najlepsza metoda to: Assesment Center - ale do niej potrzebne jest
    doświadczenie, nie sztywne regułki z Uczelni czy matryce.

    Pozdrawiam i współczuję ( Twojemu pryncypałowi )