PracaGrupypl.praca.dyskusjejak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom › Re: jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
    Date: Sat, 20 Dec 2003 19:00:48 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) max20001 napisal(a) Sat, 20 Dec 2003 11:39:31 +0100:
    >sytuacja wyglada tak - dostalem od dyrekcji propozycje nie do odrzucenia -
    >idziesz na studium podyplomowe
    >takie to a takie...... bo przyda ci sie, osluchasz sie z terminologia etc.-
    >wszytko wyglada na to ze ktos chce mnie
    >uszczesliwic na sile.....

    Tak bywa niestety.
    Powiedz wiec:
    ad 1. Nie stac Cie na taki wydatek (ad. 1)
    ad 2. Jestes zainteresowany ksztalceniem sie, podnoszeniem
    swoich kwalifikacji itp (szefowie lubia to slyszec :-),
    ale warto sie rozejrzec za innym kierunkiem,
    aby maksymalnie zoptymalizowac wydatki firmy na Twoje szkolenie
    (ad 2)
    ad 3. - oczywiscie to zachowaj tylko dla siebie
    ad 4. Chcesz bardziej podnosic swoje kwalifikacje
    praktyczne, w pracy a nie teoretyczne w szkole
    (tylko mow tak by sie kobieta-wykladowczyni
    nie obrazila)
    ad 5. Oczywiscie ze o to tu chodzi. Tylko im tego
    nie mow (szefowie nie lubia zbyt bystrych)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)