PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
  • Data: 2003-03-23 08:08:06
    Temat: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b5jhok$lrd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > najbogatszym
    >
    > Kurcze zacytuje "gdybym nie wiedzial ze glupota to bym myslal ze prowokacja"
    > Jak mi znajdziesz najbogatszego ktory placi podatki to sam zaproponuj co mam
    > Ci zrobic :-)))). Jest tyle mozliwosci manewru w wykonaniu dobrego
    > ksiegowego ze mozna...

    Zgadza się, ale musisz pamietać, że to nie ci bogaci inicjowali te wszystkie "ulgi" i
    "odliczenia"
    Zrobili to przedstawiciele społeczeństwa tłumacząc biedakom, którzy ich mieli wybrać,
    że taki system
    podatkowy bedzie dla nich "sprawiedliwy".
    Potem słucham płaczu kobieciny, że tyle tych ulg dla niej zrobiono a ona musiała
    dopłacić w urzędzie
    skarbowym ze swojego 1/2 etatu.
    Ale jak jej zaproponować, że może by tak placic tyle samo % podatku co Gawronik i nic
    nie odliczać
    to zabić chce za jawna niesprawiedliwość społeczną.

    mer