PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
  • Data: 2003-03-22 18:27:10
    Temat: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kupieckimi tradycjami. My jeszcze nie rozumiemy, że zabierając
    najbogatszym
    > w imię "sprawiedliwości społecznej", ostatecznie krzywdzimy
    > najbiedniejszych, a na wzajemnym oszukiwaniu się (pracownicy pracodawców i
    > vice versa) nikt w końcu nie wygrywa.

    Kurcze zacytuje "gdybym nie wiedzial ze glupota to bym myslal ze prowokacja"
    Jak mi znajdziesz najbogatszego ktory placi podatki to sam zaproponuj co mam
    Ci zrobic :-)))). Jest tyle mozliwosci manewru w wykonaniu dobrego
    ksiegowego ze mozna kupic Jaguara cabrio i zamontowac mu za jedynymi
    przednimi siedzeniami slynna czarna kratke i to przejdzie :-(( ,ze o safari,
    wykupionych posilkach w najlepszych knajpach, zagranicznych stypendiach dla
    dzieci itp. I tego wlasnie broni SUPER GIRL Zyta Gilowska i spolka. Nikt
    nikomu w tym kraju nie broni byc bogatym, dlatego troche opamietania.
    daj se luzu
    pozdrawiam
    Irek