PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    From: "Murek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Date: Fri, 21 Mar 2003 09:38:19 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179011209.chello.pl

    Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5d4uc$ccc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A tam nie ma kapitalistow?

    Kapitalizm socjalizm gówno mnie to obchodzi jak się nazywa... chcę po prostu
    normalnie żyć. Gnoje z zarządu biorą po 100 tys. zl każdy miesiąc, ale wolą
    zwolnić 10 osób zarabiających po 500 zł no bo 'redukcja kosztów' niż sobie
    odjąć te kilka obiadów. Jak nie płacą od grudnia moich groszy to wszystko w
    porządku no bo mamy k***a kapitalizm! Gdy pytam o MOJĄ!! forsę to gały jeden
    z drugim wybałusza że niewolnik śmie upominać się o swoje. Naprawdę
    chciałbym zobaczyć jak wylwekani są z tych swoich willi, jak zabiera im się
    konta i oszczędności żeby poczuli jak przyjemnie jest po drugiej stronie
    barykady.

    jej już nie mogę.... co lepiej podciąć sobie żyły, wyjechać, wegetować na
    tym co mamuśka da czy co jeszcze? jaka przyszłość? jak długo można żyć w tej
    beznadzei, samotności itp. może zna ktoś odpowiedzi na te pytania?