PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
  • Data: 2003-03-21 09:47:48
    Temat: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Murek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b5ejaq$130$1@news.onet.pl...

    > Gdy pytam o MOJĄ!! forsę to gały jeden
    > z drugim wybałusza że niewolnik śmie upominać się o swoje. Naprawdę
    > chciałbym zobaczyć jak wylwekani są z tych swoich willi, jak zabiera im
    się
    > konta i oszczędności żeby poczuli jak przyjemnie jest po drugiej stronie
    > barykady.

    Cos w tym jest - rzeczywiscie niektorzy sa bardzo bezwgledni - tez to widze.
    Ale to nie kapitalizm wedlug mnie (bo nie jestem pewien czy teraz jest
    kapitalizm! :) ),
    ale tacy sa po prostu ludzie, "ludzie sie nie sprawdzili", ... w sumie
    generalnie jest
    chaos (tez moralny) i ma sie wrazenie ze tego nikt nie pilnuje,
    jakis gnojek robic co chce z usmiechem na ustach
    Duch