PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
  • Data: 2003-03-21 12:56:29
    Temat: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ttm" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:b5evp6$1ah$1@flis.man.torun.pl...

    > ze smutkiem informuje, ze w Polsce nigdy nie bylo, nie ma i niestety
    > prawdopodobnie nigdy nie bedzie kapitalizmu - to co jest teraz to
    socjalizm
    > w czystym wydaniu,

    generalnie zgoda, ale mam wrazenie, ze mamy w Polsce wymieszany socjalizm i
    kapitalizm (kapitalizm XIX wieczny, moza rzec;). Socjalizm owszem, zabiera
    czlowiekowi lwia czesc zarobkow, ale (teoretycznie) cos z tego sie ma-
    darmowe leczenie, doplaty do wczasow, przyzwoite zasilki, itd. W
    Najjasniejszej RP owszem, zabieraja wiekszosc zarobkow, ale nic z tego nie
    mamy. Jak cie zab rozboli- idziesz go leczyc z Kasy Chorych (czy jak sie tam
    to teraz zwie) czy lecisz do prywatnego gabinetu?
    Wk... mnie to nieziemsko, bo rzadzacy mogliby sie w koncu zdeklarowac- albo
    socjal i plynace z tego przywileje, albo dajcie ludziom dzialac :) A ze
    socjalizm nigdzie sie nie dluzsza mete nie sprawdzil... :))

    Asiek