eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje"jak pan radzi sobie ze stresem"? › Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
    Date: Tue, 9 May 2006 22:48:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <e3qv62$cs7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3qslo$hno$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpw203.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147207683 13191 83.24.156.203 (9 May 2006 20:48:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 May 2006 20:48:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: kinga.macyszyn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:181292
    [ ukryj nagłówki ]


    > - nie mam z tym problemow - odpowiedzialem oglednie
    > - no to jak rozladuje atmosfere w takiej sytuacji - rozklada pan sprzet warty
    > 150 tys pln i nagle klientowi cos przestaje sie podobac i mowi ze juz nie jest
    > zainteresowany i do widzenia.
    >
    [ciach]
    > Pytanie moje brzmi - jak Wy byscie zareagowli w takim wypadku? Czy sa jakies
    > uniwersalne zasady zeby rozladowac napieta - wydawaloby sie przegrana -
    > sytuacje?
    > Może jakies niekonwencjonalne?
    > Bede wdzieczny za sugestie.
    >
    Wydaje mi się, że dla rekrutujących ważniejsze jest to, jak zareagujesz na ich
    pytanie (i czy właśnie wtedy się nie zestresujesz) niż jak podejdziesz do
    pytania. Wiadomo, w pracy każdego handlowca są sytuacje nieprzewidziane i nie
    można z góry założyć, że będzie umiał od razu załatwić sprawę.
    Wystarczyłoby chyba, że powiedziałbyś:
    - że spytałbyś klienta, co konkretnie mu się nie podoba
    - co sprawia, ze nie jest zainteresowany
    - dlaczego tak naprawdę chce zakończyć spotkanie
    = zadać pytania otwarte.
    i badać dalej grunt.
    Natomiast rekrutujący, jak mówię, sprawdzali Twoją odporność na stres, czyli
    kiedy znajdziesz się w takiej właśnie nieprzewidzianej sytuacji :)


    --
    Pozdrawiam

    K
    "Just one year of love
    is better than a lifetime alone"
    [Freddie Mercury]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1