PracaGrupypl.praca.dyskusje"jak pan radzi sobie ze stresem"? › Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
  • Data: 2006-05-09 20:36:25
    Temat: Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 09 May 2006 22:04:57 +0200, neuro <s...@s...org>
    zakodował:

    >- no to jak rozladuje atmosfere w takiej sytuacji - rozklada pan sprzet
    >warty 150 tys pln i nagle klientowi cos przestaje sie podobac i mowi ze
    >juz nie jest zainteresowany i do widzenia.

    Pytam klienta, co mu się przestaje podobać. Tu IMO nie chodzi o sam
    stres, tylko o dopasowanie do klienta. Jeżeli twierdzi, że dźwięk jest
    DLA NIEGO np zbyt miękki, to dobry sprzedawca Hi Endowych sprzetów
    audio wie (a ja o radę nie pytałbym sprzedawców z supermarketu - ale
    jak płacę kupę szmalu to wymagam fachowości) co zaproponować, żeby
    dźwięk bardziej odpowiadał klientowi. I oczywiście klient ma zawsze
    rację - jak mówi, że gra śmigusińsko, to tak gra.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded