PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak myślicie
    Date: Thu, 20 Oct 2005 18:09:51 +0200

    Kira w news:dj8dtv$jfk$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Powiem Ci, że coś w tym jest. Miewam czasami solidne rozdarcie
    > wewnętrzne pomiedzy Kirą, która pracuje na codzień z ludźmi,
    > a Kirą, która akurat w tym momencie ma na głowie sprzęt/soft
    > i za cholerę nie ma ochoty tych ludzi oglądać na oczy,

    Doskonalę Cię rozumiem ;-)

    > Ze zrozumieniem też bywa naprawdę dziwnie ;)
    [ciach]

    Taaa... można ksiązki pisać :-D

    > Czasami rozmawiając z człowiekiem mającym blade pojęcie
    > na temat komputerów i Sieci, można naprawdę popaść w całkiem
    > poważną depresję i skończyć z nerwicą.

    Takie sytuacje są dla mnie najgorsze. Gdy przychodzę i druga osoba pozwala
    mi robić swoje to może nawet patrzeć mi na ręce. Możemy rozmawiać na różne
    tematy - nie rozprasza mnie to. Gdy jednak zaczyna pytać, komentować... to
    już sprawdziłem, to na pewno nie będzie to... Nie lubię czuć się
    egzaminowany, nie lubię gdy ktoś nie pozwala mi wykonywać pracy tak jak tego
    chcę. Tym bardziej, że działam raczej intuicyjnie. Najlepiej skwitował to
    kiedyś szwagier:
    - Ty nigdy nie wiesz o co chodzi i jak to zrobić, ale przychodzisz, robisz
    co trzeba i działa. Inni wiedzą jak to zrobić, ale to dalej nie działa.

    Oczywiście nie jest tak różowo jak szwagier to przedstawił. Mam świadomość
    tego jak niewiele wiem. Część problemów rozwiązuję, ale nie tak jak
    powinienem. Są też takie, wobec których jestem całkowicie bezradny.
    Przyznaję się do tego głośno i odchodzę w poczuciu klęski. Gdy jednak
    pojawia się nowa koncepcja wracam i albo świętuję zwycięstwo, albo szukam
    dalej rozwiązania ;-)

    pozdrawiam
    Greg