PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-20 20:35:56
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Oct 2005 21:32:26 +0100, Jaroslaw Postawa wrote:

    >Dzięki za słowa otuchy. Widzę, że nie tylko ja "momentami" odstaję od
    >świata.

    Chwilę, chwilunię. Zaczynam już coś kumać. Jeśli większość ludzi mówi
    sobie nawzajem, że są pojebani, to wychodzi na to że większość ludzi
    jest nienormalna [1].
    Jednakże za normę generalnie uznaje się to co występuje u większości,
    zatem jeśli większość jest nienormalna tzn. że norma nie istnieje.
    Wnioskuję zatem, że oceny ("Ale ty jesteś pojebany!") opierają się na
    porównywaniu hodowanego przez każdego pierdolca tzn. ludzie oceniając
    kogoś sprawdzają zgodność czyjegoś pierdolca z wzorcem swojego
    pierodlca[2]. Im bardziej porównywany obiekt jest niezgodny ze wzorcem
    tym dobitniej dają temu wyraz ("masz rację*" -> "dziwny jesteś**" ->
    "ale ty jesteś pojebany!***" -> "jesteś popierodolony!!!****").
    Wychodzi na to, iż zawsze istnieje pierolec, który po porównaniu z
    innym pierdolcem da wynik niezgodności, a zatem wszyscy ludzie są
    pojebani.
    Obiecałem sobie że zrobię sobie parę tygodni przerwy, zanim znajdę
    kolejną pracę. Niestety nie było mi dane, gdyż od wczoraj ludzie
    zaczęli mnie męczyć jakimiś projektami, zleceniami itp.. Ciekawe co
    się będzie działo za miesiąc :-(
    "Ja chcę do biura! Ja chcę, kurwa, do biura!!!"
    - "Muszę odpocząć, mamo. Odpocząć na dobre"
    - "Jasne, że odpocząć"
    Hmm, te firanki jakieś takie fioletowe się wydają :> Zaczynają mi
    działać na nerwy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    [1] Pojawia się tu dodatkowe pytanie - dlaczego w takim razie
    większość ludzi nie jeździ rowerami?
    [2] Jeśli ktoś lubi fiolet to ze wzorcami hodowanych pierdolców.

    * pasuje do wzorca
    ** lekko odbiega od wzorca
    *** odbiega drastycznie
    **** można się żenić