PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-20 16:26:26
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-10-2005 o 17:29:17 Kira <c...@W...pl> napisał:

    > Po samej sobie parę dość ciekawych objawów zresztą widzę ;)
    > Czasami jak ktoś coś śmiesznego walnie, to zamiast się śmiać
    > zdarza mi się spokojnie i bez zmiany wyrazu twarzy stwierdzić
    > "ROTFL". Budzi to niejakie zaskoczenie i konsternację...
    > A dzisiaj rano jak z gorączką leżałam, to z łóżka uparcie
    > przez ładne parę sekund oglądałam własne okno na ścianie,
    > w celu znalezienia na nim krzyżyka i zamknięcia go. Przez łeb
    > przeleciało mi też, że i tak nie mam myszy bezprzewodowej i
    > trzeba będzie tyłek ruszyć...

    Ludzie ciekawi świata nieuchronnie przemieszczają swoje zainteresowania w
    kierunku dziedzin, w których dzieje się coś nowego. I wsiąkają. Obecnie to
    właśnie IT jest taką dziedziną - bardziej niż cokolwiek innego. Swoją
    droga, istnieje pogląd, że wszystkie przełomowe wynalazki techniczne
    dokonały się w XIX wieku (i w pierwszych latach XX) i dopiero internet
    jest przełomem o podobnej skali.
    Sam jestem typem człowieka, którego rzeczy znane nudzą.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogsome.com