PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dolaczac CV i list do maila??

  • 31. Data: 2004-11-30 17:59:39
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-30, MAJSTER_OF_OOOOZ <szfagropol@wp_nospam.pl> wrote:
    > To jaki wtedy sens ma podpisywanie?;)
    Taki, że jak ktoś stosowny soft to jest w stanie zweryfikować ten podpis.
    Nikomu nie szkodzi, a może pomóc.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Offtopic, FUT warning.
    --
    meine trabant ist fantastik, zwei cylinder und nur plastik

  • 32. Data: 2004-11-30 20:15:19
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Greg wrote:

> [...]
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > w odpowiedzi [Swoją drogą jak zaczynać akapit? Trochę dziwnie zaczynać z
    > małej, ale jeśli daje się przecinek po Państwo...] na ogłoszenie
    > .................. przesyłam w załączniku wymagane dokumenty w formacie PDF
    > (do otwarcia wymagany jest program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać
    > ze strony http://www.nibylandia.pl/download/aar.zip). Z dokumentami można
    > także zapoznać się pod adresami:
    > http://www.pracownikroku.pl/cv.html - CV
    > http://www.pracownikroku.pl/lm.html - list motywacyjny
    > lub pobrać pliki w formacie DOC, RTF ze strony:

    znajomy (student tak jak i ja) przesylal w ten sposob dokumenty,
    ale glownie dlatego, ze staral sie o prace jako grafik/PHPowiec
    i pokazywal tam pewnie linki do projektow; prace dostal :D nie
    zglaszal mi, zeby ktos krecil nosem (wyslal kilkanascie aplikacji);

    sam sie zastanawiam, czy tak nie zrobic, ale przemawia przeciwko
    temu jedna sprawa (moim zdaniem): jesli slesz oferte do wielu firm
    jednoczesnie, to istnieje szansa, ze ktos z firmy B przeczyta Twoj
    list motywacyjny, przeslany do firmy A, co wcale niekoniecznie musi
    wyjsc Tobie na korzysc;

    adas;

  • 33. Data: 2004-11-30 21:27:43
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    adasiek w news:coint8.rs.1@podolany.art.pl napisał(a):

> [...]
    > temu jedna sprawa (moim zdaniem): jesli slesz oferte do wielu firm
    > jednoczesnie, to istnieje szansa, ze ktos z firmy B przeczyta Twoj

    A skąd przypuszczenie, że wszędzie podawałbym linka do tego samego listu
    motywacyjnego? To był tylko przykład :-)

    Mnie zaś chodzi po głowie taka myśl - czy czasem taki tekst nie zostanie
    odebrany źle. Coś w rodzaju "ma mnie za matoła chyba!". Z drugiej jednak
    strony... jeśli trafi się na kogoś kto nie wie co z plikiem zrobić to po
    zawodach. Jeśli trafi się na kogoś kto wie - albo się oburzy, albo nie. Mam
    nadzieję, że większość jednak zrozumie o co chodzi (czyt. nie chodzi o
    pouczanie i traktowanie adresata z góry). Czyli wychodzi na to, że lepiej
    jednak takie informacje zamieszczać. Można też użyć delikatniejszej formy.
    To znaczy w załącznik wrzucić tego DOC (osobiście wolę RTF i tego częściej
    używam), bez informacji jakim programem można to otworzyć, oraz informację o
    możliwości przejrzenia dokumentów także w innej formie (HTML, PDF...).

    pozdrawiam
    Greg

  • 34. Data: 2004-12-02 10:47:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    MAJSTER_OF_OOOOZ wrote:
    > widze, ze pan Vizwary sie rozkrecil:):) w koncu jakas normalna
    > strona;)
    >
    > PS: jestes jego dealerem czy pracownikiem?;)

    po prostu znajomym :-)
    jak sie odbiera podpisane OE to sprawdza czy poczta nie zmieniona
    ale jak sie czyta w Outlooku to juz nie zawsze - np w wersji Outlook97
    wywala tresc maila do załącznika p7m
    *** blad ***

  • 35. Data: 2004-12-03 18:35:21
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

> [...]
    > jak sie odbiera podpisane OE to sprawdza czy poczta nie zmieniona
    > ale jak sie czyta w Outlooku to juz nie zawsze - np w wersji Outlook97

    Witam!

    To żeby Was pogodzić chciałem zwracać uwagę na pewne zjawisko występujące
    szczególnie we Włoszech - są to pliki z rozszerzeniem *.pdf.p7m. Są to
    standardowe pliki pdf podpisane lub szyfrowane zgodnie ze standardem S/MIME,
    ale nigdy nie były email-em. To są po prostu podpisane lub szyfrowane pliki.
    Viewer je obsługuje.

    Vizvary

  • 36. Data: 2004-12-11 06:54:15
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 28.11.2004 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> napisał/a:
    > niedługo doprowadzimy do tego, że w polsce językim urzędowym będzie
    > angielski, zbyt chętnie zapożyczamy od imperialistów różne słówka, które
    > wchodzą do języka potocznego;

    Oj. Ci imperialiści. Oni na nas stonki, tego, zrzucajom.
    Wredni!
    A teraz jeszcze ulotki z darmowymi kursami swojego imperialistycznego
    języka :-)

    pozrawiam,

    --
    Kender