PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dolaczac CV i list do maila?? › Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Date: Tue, 30 Nov 2004 21:15:19 +0100

    Greg wrote:

    > A jak Waszym zdaniem przyjęta zostałaby wstawka typu:
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > w odpowiedzi [Swoją drogą jak zaczynać akapit? Trochę dziwnie zaczynać z
    > małej, ale jeśli daje się przecinek po Państwo...] na ogłoszenie
    > .................. przesyłam w załączniku wymagane dokumenty w formacie PDF
    > (do otwarcia wymagany jest program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać
    > ze strony http://www.nibylandia.pl/download/aar.zip). Z dokumentami można
    > także zapoznać się pod adresami:
    > http://www.pracownikroku.pl/cv.html - CV
> [...]

    znajomy (student tak jak i ja) przesylal w ten sposob dokumenty,
    ale glownie dlatego, ze staral sie o prace jako grafik/PHPowiec
    i pokazywal tam pewnie linki do projektow; prace dostal :D nie
    zglaszal mi, zeby ktos krecil nosem (wyslal kilkanascie aplikacji);

    sam sie zastanawiam, czy tak nie zrobic, ale przemawia przeciwko
    temu jedna sprawa (moim zdaniem): jesli slesz oferte do wielu firm
    jednoczesnie, to istnieje szansa, ze ktos z firmy B przeczyta Twoj
    list motywacyjny, przeslany do firmy A, co wcale niekoniecznie musi
    wyjsc Tobie na korzysc;

    adas;