PracaGrupypl.praca.dyskusjeisc do pracy w ostatni dzien czy nie? › Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Date: Tue, 24 Oct 2006 23:41:18 +0200

    W wiadomości news:ehlv3b$h5u$1@news.onet.pl pracownik <r...@w...pl> pisze:

    > dalem wypowiedzenie i zgodnie z nia pracuje w firmie do 31 pazdziernika.
    > jest to firma ochroniarska (praca na normalna umowe)
    > w grafiku ktory spisalem pierwszego pazdzienika ostatnim dziem w pracy byl
    > 29-ty pazdz
    > dzis przyslali mi smsa ze dodatkowo mam isc ostatnoego pazdz czyli 31-go
    > od 16-22
    SMSa!? Z poleceniem służbowym?? Żart.
    Podam Ci pewien przykład z własnego życia.
    Ładnych parę lat temu, kiedy jeszcze byłem tak głupi, że udostepniłem
    pracodawcy mój domowy numer telefonu (komórki wówczas nie miałem)
    zadzwoniono do mnie - uwaga! - w piątek późnym wieczorem i nagrano na
    automatycznej sekretarce abym na poniedziałek przygotował pewne materiały.
    Gdybym miał to wykonać, to musiałbym na cały weekend zostać w domu, a miałem
    zupełnie inne plany.
    Oczywiście polecenie olałem i w poniedziałek normalnie przyszedłem do pracy.
    Zostałem natychmiast poproszony o te materiały. Powiedziałem, że nie mam, co
    spowodowało pretensje i obcesowe pytanie czy odczytałem sekretarkę.
    Tu moja cierpliwość się wyczerpała. Odpowiedziałem, że gówno im do tego co
    robię z moim własnym sprzętem w moim własnym domu, a zaraz potem zmieniłem
    numer i zastrzegłem.
    Tak, że tym smsem to oni sobie mogą wiesz, co zrobić...
    Skasowałeś bez czytania i tyle. Twój telefon w końcu, nie (bo nie sądzę aby
    był służbowy)?

    > swiadectwo pracy powinni mi dac wlasnie ostatniego czyli 31-go pazdz, a
    > wiadomo ze w wiekszosc kadrowa czy tez sekretarka pracuje a raczej w
    > godzinach 8-16, wiec jak pojde przypuscmy o 15 do kadrowej(ksiegowej) to
    > powinna mi dac swiadectwo pracy i wtedy chyba mam w dupie ta sluzbe 31 -
    > go 16-22?
    Powinna - nie znaczy, że da...

    > bo chyba juz ostatniego raczej oboziazku do pracy isc nie mam
    Ogólnie obowiązek taki, oczywiście, jest. W Twoim przypadku trudno
    powiedzieć, brak szczegółów umowy.

    > tym bardziej
    > ze z grafika pierwotnego czyli tego spisanego 1-go pazdziernika wynikalo
    > jak napisalem wyzej ze dwa ostatnie dni mialem juz wolne (29-go ostatnia
    > sluzba)
    Są jednak zastępstwa, nadgodziny. Ale są też urlopy na żądanie, zwolnienia
    lekarskie no i ten nic nie znaczący sms. IMO siedź cicho rób swoje, nie
    reaguj. Zobaczysz jak będzie.

    Jotte