PracaGrupypl.praca.dyskusjeisc do pracy w ostatni dzien czy nie? › Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?-urlop na żadanie?
  • Data: 2006-10-25 21:03:43
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?-urlop na żadanie?
    Od: "pracownik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ehnkvi$b1s$1@news.dialog.net.pl...

    > Muszą. KP art. 167^2.

    tak samo jak powinni mi dac zalegly urlop na okresie wypowiedzeia a nie
    dali.
    to jest popierdolona firma, firma - dziad
    najlepszym sposobem chyba by bylo zwolnienie lekarskie, ale ciezko bedzie bo
    w sumie jestem zdrowy a tak bardzo nie chce tam byc w sobote i niedziele i
    to po 12 godzin.

    i jeszcze pomocnicze pytanie : jezeli by udalo mi sie uzyskac zwolnienie
    naprzyklad od piatku tj 27.10 do poniedzialku (30.10) to nie wplynie to na
    moje wypowiedzenie ? tzn (zebym sobie przypadkiem nie przedluzyl
    wypowiedzenia - pytam tylko zeby sie upewnic)