PracaGrupypl.praca.dyskusjeinżynier z kilkoma językami - jaka praca? › Re: inżynier z kilkoma językami - jaka praca?
  • Data: 2009-04-17 13:45:03
    Temat: Re: inżynier z kilkoma językami - jaka praca?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 14:04, a...@g...com wrote:
    > bzdura!  tłumacz to wtedy gdy zna 1 język, acz dobrze go zna.

    ROTFL.

    > tak się obawiałem, za trudne pytanie dla was...

    Tego sie obawialem, wiosna, z okazji matur dzieci sa zwalniane ze
    szkoly.

    Ale co tam, idzie weekend, poznaj moje dobre serce, sprobuje
    lopatologicznie :) Zrozumialem Twoj post w sposob nastepujacy:
    Jest sobie koles, ktory skonczyl studia informatyczne. Niestety, z
    nieznanych mi przyczyn, poza dyplomem nic z tych studiow nie wyniosl.
    Moze poszedl na te studia bo mu rodzice kazali, moze dlatego ze sasiad
    szedl - rozne sa przypadki. W kazdym badz razie - informatyk z niego
    jak z koziej dupy traba. No bo jakby cos wiedzial, to napisalbys co
    umie, w czym jest dobry. Za to gosc ma talent do jezykow, zna ich
    trzy. Wiec jedyne do czego sie nada (jesli juz koniecznie chce miec
    kontakt z informatyka), to etat w jakiejs firmie IT, jako tlumacz/
    pomoc w dziale helpdesku, marketingu/sprzedazy itp.
    No chyba ze te trzy jezyki obce to c++, java i c# ;P

    Dziecko zrozumialo? To mozna juz napisac ten referat na zaliczenie :)