PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalator › Re: instalator
  • Data: 2003-12-17 21:49:48
    Temat: Re: instalator
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. może źle szukasz
    2. jakie jest twoje zapotrzebowanie, gdzie upatrujesz swój target
    3. co potrzebujesz żeby potencjalny pracownik robił? co umiał?
    4. skoro porównanie do kuroniówki, to przypuszczam że i proponowane
    wynagrodzenie z twojej strony jest "większe". oczywiście strzelam, jak i
    również nie popieram że jak wynagrodzenie jest "małe" to należało by taką
    robotę "olewać".
    5. jeżeli potrzebujesz pracownika, obojętnie w jakim miejscu i jakim
    charakterze, pisz na priv. Myślę że dojdziemy do porozumienia. Mam trochę
    doświadczenia w wyszukiwaniu ludzi do wykonywania najróżniejszej roboty.

    pozdr
    gromax