PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › Re: informatyk - co to jest SAP ? Monstrum w swiecie ERP
    From: "Wladek Kowalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyk - co to jest SAP ? Monstrum w swiecie ERP
    Date: Fri, 6 Sep 2002 00:08:03 +0000 (UTC)

    a...@p...onet.pl (artur dyksinski) napisał(a):

    > Czesc.
    Euro
    > Tak tylko drobna uwaga, znajomosc bazy danych (a juz w szczególnosci
    > Oracle) ma sie ni jak do bycia kompetentnym konsultantem technicznym
    > SAP R/3 (nie jest systemem zorientowanym na jednego producenta baz
    > danych)
    > Znajomosc Forms jest tu juz zupelnie od czapy...

    > To by pewnie bylo marzeniem tej firmy i jej akcjonariuszy...
> [...]
    Arturku - wczytaj sie lepiej i bedziesz wiedzial na czym chodzi SAP - jakie
    bazy dane sa w uzyciu.
    R/3 moze jest z IBM ale tez nie maja problemow z Oracle.
    Oprocz tego co sie ma R/3 do programowania Form czy Ekranow aplicacji?
    Nie wiem jaka masz praktyke w tym zawodzie i z tego typu aplikacjami, ale ja
    troche lat mam i wiem cos na ten temat.