PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    From: "tysik" <t...@x...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Date: Wed, 23 Jan 2002 10:51:51 +0100

    > Witam

    hej

    > To by mnie jeszcze bardziej umotywowalo do wyjazdu.

    rozgraniczmy dwie rzeczy:

    1 jedziesz sam
    2 jedziesz z rodzina

    w przypadku 1 jedziesz i za jakis czas wracasz - ok
    w przypadku 2 nie jest to takie proste. Opieka lekarska na zachodzie tania
    nie jest szczegolnie jak nie jestes ubezpieczony. Nie liczylbym zaraz na
    pomoc tamtejszych organizacji spolecznych

    > Zalezy w jakim zawodzie pracujesz. No i oczywiscie czy legalnie.
    > Bedac w danym kraju nie majac kontaktu z jezykiem, tego drugiego nauczysz
    > sie dosyc szybko.

    ups no tak sinolodzy naucza sie w zasadzie kazdego jezyka :)

    Nie twierdze, ze nikt nie wyjedzie tylko mysle, ze w pewnych sytuacja ludzie
    nie zdecyduja sie na ten krok. Kobieta z malym dzieckiem nie znajaca jezyka
    nie pojedzie za granice tak chetnie jak ta bez dziecka

    pzdr

    tys