PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabiacie? (długie)

  • 11. Data: 2006-09-30 09:06:19
    Temat: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Ty się dobrze czujesz? :)

    Większość jego postów to prowokacje :D

  • 12. Data: 2006-09-30 11:28:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...fm> napisal(a):
    > zasit napaskudził na ekranie:
    >

    > Składek rentowych jest tylko 113,56*2 i tyle idzie na utrzymywanie
    > rencistów.

    Jasne, a ile budżet ZUSowi dopłaca do tego?

    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 13. Data: 2006-09-30 17:06:44
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    > Wiesz, jak na nauczyciela, to bardzo dużo. Sam widzisz, nie należysz do
    > kadry menedżerskiej, a stać Cię na komórkę (nie jest nauczycielowi
    > absolutnie niezbędna), wczasy, wyposażenie mieszkania itp.
    >
    > Pamiętaj jednak, że generalnie takie rzeczy, jak samochody, kino, czy
    > wczasy, to atrybuty ludzi na stanowiskach decyzyjnych. Nie może być w końcu
    > tak, że każdy by sobie jeździł na wczasy, bo skąd pracodawcy mają na takie
    > fanaberie brać pieniądze?

    mam nadzieje ze to sarkazm ...

  • 14. Data: 2006-09-30 23:30:09
    Od: "Wacik" <w...@g...com>

    zona 2.800
    ja - nie ma regul bo nie pracóje ale na rok 80-110 tys

    zona to ma etat i regularna wyplata
    ja tak nie oficjalne czyli że cihe udzialy w interesach roznych bransz
    (fryzjery, optyki, bary, sklepy, punkty na bazarkach, stacja z gazem),
    oficjalne udzialy w jednej sp z o o co robi drogi w gminie raz za jakis czas
    handelek czyms luksusowym auto albo drogi motor albo duza partia markowych
    ciuchy szypkie pozyczki malych sum na duzy procent skup aut po wypadkach i
    sprzedaz czesci na ajlegro (wiecie sie kupje robite bmw za 400-600 a potem
    jeden wtrysk sie sprzedaje sie za 180-250 i se kleint sam wykreca to sie rak
    nie brudzi)
    to u mnie tak
    benzyn a roznie rzadko miej nisz 1300
    bilety do kina i na solarium- tak z 300 do 400
    komorka nie wiem rorznie skupuje z drugiej renki
    uzywane z karta na abonament koszystam nabijam nieplace bo to z drugiej
    renki nie mam nawet umowy i jak sie skonczy kupuje nastepna komore karte
    wyrzucam a aparata sprzedajem
    tv i net 15 zl kablowka i net z sasiadami na spole
    raty nie mam bo sie nie lapie na dochud
    gaz 20 zreszom nie wiem
    -------

    > tylko zastanawiam sie jakim cudem ludzi stac na samochody, kino, wczasy
    > skoro ludzie zarabiają po 700 pln .

    trza zabierac sie do roboty to bedzie i na kino i na wczasy Kupiś sprzedać
    pochandlować pieniomżki inwestować Fure czeba mieć na bajerze i jestes do
    zaufania dla innych dobrze sie ubrac i zadbac w koło siebie do fryzjera isc
    do manikiru na solarium. Kasa jest wszendzie czeba ją tylko widziec bo leży.
    Ja se śpie do 10 potem kawka na miescie potem ide pozaglondnonc do interesow
    tu sie kogos spotka i tu pogada zawsze jakis geszeft wpada ktos zawsze co
    potrzebuje drugi chce co przedac Zona se pracuje i se chodzi na jakieś
    studia czy cos tam ja zarabiam na dom jedziemy co rok na w czasy do tunezji
    na last minut.Sie tam robi afere ze brud i w tej samej cenie sie ma lepszy
    pokoj potem. Na zime jezdzimy na deske do austrji albo włoszech. Ja tam
    zadnych wielkich szkuł nie konczyłem bo tsza było handlowac i jakos sie zyje
    ze bez laski innych a jeszcze inni sami pszychodzom o prace pytac ale ja tam
    nie chce nikomu nianika być bo mie nikt nic nie dawal darmo tylko tyle ze
    trzymam pania od sprzątania w domu i pszchodzi taki majster od wszytskiego
    jak sie kibel zapcha albo z jak dachu cieknie

    Wacik

  • 15. Data: 2006-10-01 06:41:09
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wacik" <w...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > benzyn a roznie rzadko miej nisz 1300
    > bilety do kina i na solarium- tak z 300 do 400
    > komorka nie wiem rorznie skupuje z drugiej renki

    jak masz dysleksje to przepuszczaj teksty chociazby przez sprawdzanie
    pisowni w wordzie bo nie da sie czytac! Nawet do polowy nie doszedlem bo
    oczy bola

  • 16. Data: 2006-10-01 07:32:28
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    > Aha, jak na nauczyciela z takim obłożeniem czasowym zarabiasz niewiele.

    Było napisać o swoich zarobkach w szkole. Przeciez jako nauczyciel wiesz, że
    wszyscy zarabiamy mniej więcej tyle samo. Jeśli jestes dypl. i masz więcej
    dodatków niż ja to i może wiecej zarabiasz. Ale nie dużo więcej.
    Ja mam mianowanie, 25h, 2 wychowawstwa, dodatke motywacyjny 10% i chyba z 7%
    wysługi.
    Pomijam dodatkowe fuchy (korki, wybory...)

    > Czemu?

    No właśnie.

  • 17. Data: 2006-10-01 07:33:47
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    Wacik <w...@g...com> napisał(a):(....)

    Ej, no jakoś myślę, że ściemniasz.

  • 18. Data: 2006-10-01 08:58:31
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efnnos$qi1$1@news.onet.pl>
    bizon <k...@p...wp.pl> pisze:

    > jak masz dysleksje to przepuszczaj teksty chociazby przez sprawdzanie
    > pisowni w wordzie bo nie da sie czytac!

    Następny, co podpuchy nie wyczuł? ;-)

    --
    Nixe

  • 19. Data: 2006-10-01 09:21:52
    Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl>

    Leon napisał(a):
    > Wacik <w...@g...com> napisał(a):(....)
    > Ej, no jakoś myślę, że ściemniasz.
    Nie, co Ty, na _waciki_ dla zony pracauje;D

    --

    Gosia

  • 20. Data: 2006-10-01 09:55:56
    Od: "Wacik" <w...@g...com>

    co ty do mie rozmawiasz. Coś masz to powiec normalnie a nie jak doktorek
    jakiś Nie umierz czytac to se okulary kup moge ci spszedac
    Wacik