PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mogę wystawić FV obecnemu pracodawcy ?

  • 1. Data: 2006-09-29 18:39:23
    Temat: czy mogę wystawić FV obecnemu pracodawcy ?
    Od: MK <k...@p...fm>

    Witam.
    Mam problem, pracuje na etacie w firmie prywatnej
    do tego jeszcze prowadzę DG, mam możliwość
    wykonania pracy w weekend troche innej
    jak wykonuje w godzinach pracy.
    Pracodawca twierdzi że nie mogę wystawić jemu FV
    może tylko w formie premii lub nadgodzin.

    Firmę prowadzę znacznie dłużej niż pracuje w tej firmie.

    MK

  • 2. Data: 2006-09-30 06:11:40
    Temat: Re: czy mogę wystawić FV obecnemu pracodawcy ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    MK zapodał(a):

> [...]
    > może tylko w formie premii lub nadgodzin.
    > Firmę prowadzę znacznie dłużej niż pracuje w tej firmie.

    Z tego, co mi wiadomo - jak masz już tam etat, to nie możesz (ale mogę się mylić!).
    ps. na 100% nie możesz w budżetówce ;>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-10-01 20:15:24
    Od: "kefas" <z...@a...to>

    Użytkownik "MK" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak wykonuje w godzinach pracy.
    > Pracodawca twierdzi że nie mogę wystawić jemu FV
    > może tylko w formie premii lub nadgodzin.

    Możesz wystawić mu fakturę, ale za coś co nie należy do Twoich obowiązków
    jako pracownika.
    Np. pracujesz jako programista i masz w umowie o prace wpisane
    programowanie, dodatkowo mozesz wystawic fakturę za testowanie
    oprogramowania... itp.

    Jeżeli to budżetówka, to, jak już napisano, nie ma takiej możliwości.

    Pozdrawiam
    Kefas

  • 4. Data: 2006-10-02 06:50:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 1 Oct 2006 22:15:24 +0200, użyszkodnik "kefas" <z...@a...to>
    napisał:

    > Możesz wystawić mu fakturę, ale za coś co nie należy do Twoich obowiązków
    > jako pracownika.
    >
    > Jeżeli to budżetówka, to, jak już napisano, nie ma takiej możliwości.

    hm, znaczy nie może wystawić faktury czy oni nie mogą jej zaksięgować
    czy też nie mogą za nią zapłacić a on nie ma prawa się ubiegać o
    pieniądze ???
    Jak wygląda sprawa przy przepuszczaniu takiej faktury przez firme
    trzecią ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-10-02 13:55:13
    Od: "kefas" <z...@a...to>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniądze ???
    > Jak wygląda sprawa przy przepuszczaniu takiej faktury przez firme

    W budżetówce wystawienie faktury jakiejkolwiek firmie to jest nie jest taki
    prosty zabieg (ze względu na możliwosc korupcji, wyłudzeń, itp).

    Kefas

  • 6. Data: 2006-10-02 16:32:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 2 Oct 2006 15:55:13 +0200, użyszkodnik "kefas" <z...@a...to>
    napisał:

    > W budżetówce wystawienie faktury jakiejkolwiek firmie to jest nie jest taki
    > prosty zabieg (ze względu na możliwosc korupcji, wyłudzeń, itp).

    ej, ja się nie pytam o powody tylko kto będzie się tłumaczył w razie
    czego