PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie) › Re: ile zarabiacie? (długie)
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Date: Fri, 29 Sep 2006 22:52:59 +0200

    > czyli razem mamy ok.3000pln/mc, ale już niebawem ok.2300/mc
    >
    > wydatki:mieszkanie(wspolnota)180
    > benzyna 300
    > bilety 100
    > komorka 150
    > tv i net 80
    > raty 160
    > gaz 100 (srednio)
    > -------
    > 1070
    > czyli na zycie zostaje 1300/2000 pln i wlasnie nie wiem jak to ocenić?
    > dużo, mało?
    > jakoś nam wystarcza, ale zeby cos odłożyc, to mamy problem. raz na rok
> [...]

    Wiesz, jak na nauczyciela, to bardzo dużo. Sam widzisz, nie należysz do
    kadry menedżerskiej, a stać Cię na komórkę (nie jest nauczycielowi
    absolutnie niezbędna), wczasy, wyposażenie mieszkania itp.

    Pamiętaj jednak, że generalnie takie rzeczy, jak samochody, kino, czy
    wczasy, to atrybuty ludzi na stanowiskach decyzyjnych. Nie może być w końcu
    tak, że każdy by sobie jeździł na wczasy, bo skąd pracodawcy mają na takie
    fanaberie brać pieniądze?