PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia sie w bankach

  • 11. Data: 2003-08-07 11:09:31
    Temat: Re: ile zarabia sie w bankach
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl> napisał w
    wiadomości news:bgtar6$n0u$1@news.onet.pl...
    > Jakos w zeszlym roku bylo o tym glosno. Akurat to pamietam, bo kwota
    utkwila
    > mi w glowie (co nie bylo trudne;-)
    > Otoz jesli mnie pamiec nie myli bylo to 650tys brutto/mies .
    > Gosciu okazal sie rekordzista wsrod prezesow pod wzgledem wynagrodzenia.
    Jestem w ciężkim szoku. Za jedną miesięczną wypłatę można by było np. żyć
    wygodnie przez 10 lat albo kupić 2 wielkie wille albo otworzyć restaurację
    czy inny biznes...
    W ogóle nawet trudno sobie wyobrazić taką sumę...

    Iza

  • 12. Data: 2003-08-07 11:15:23
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy inny biznes...
    > W ogóle nawet trudno sobie wyobrazić taką sumę...

    No bez przesady! 2 wielkie wille za niecale 400 tys? Z ta restauracja tez
    byloby raczej krucho z taka kasa, moze budke z hot-dogami na dworcu :)

    pzdr
    ki

  • 13. Data: 2003-08-07 11:15:57
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

> [...]
    > czy inny biznes...
    > W ogóle nawet trudno sobie wyobrazić taką sumę...

    No z tymi willami to sie zagalopowalas. Tym bardziej, ze byla to kwota
    brutto. Ale jakbys byla cierpliwa i odkladala pieniadze przez ...
    2-3miesiace to juz owszem ... ;-) Rozumiem, ze jedna do spania, a druga na
    dzien ... ? ;-)))

  • 14. Data: 2003-08-07 11:48:02
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Jestem w ciężkim szoku.
    > W ogóle nawet trudno sobie wyobrazić taką sumę...
    >
    > Iza

    Dlatego właśnie robisz to co robisz

    mer

  • 15. Data: 2003-08-07 12:39:55
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    żyć

    > No bez przesady! 2 wielkie wille za niecale 400 tys? Z ta restauracja tez
    > byloby raczej krucho z taka kasa, moze budke z hot-dogami na dworcu :)

    pozwolenie z McD 300 000, knajpka juz wiecej bo okolo BAŃKI
    moze na wille to nie starczyloby ale na "uzbrojona" dzialke na skraju
    magdalenki

  • 16. Data: 2003-08-07 13:22:16
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    >
    > No bez przesady! 2 wielkie wille za niecale 400 tys? Z ta restauracja tez
    > byloby raczej krucho z taka kasa, moze budke z hot-dogami na dworcu :)
    ma budkę do sprzedania - 369 tys
    kupujesz?

  • 17. Data: 2003-08-07 13:54:16
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

> [...]
    > Otoz jesli mnie pamiec nie myli bylo to 650tys brutto/mies .
    > Gosciu okazal sie rekordzista wsrod prezesow pod wzgledem wynagrodzenia.

    W zeszlym roku w ,,Proficie,, bylo 650000 brutto + 13 pensja 700000
    pozdrawiam
    exit