1. Data: 2003-08-07 05:59:47
Temat:[RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
Od:"Janusz" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno, dawno temu, byłem zatrudniony w firmie X która do czasów obecnych
zdążyła się zwinąć. Teraz ZUS kazał sobie przedstawić kwity RP-7 od byłych
pracodawców, mające służyć obliczeniu kapitału początkowego.
Jako że firma już nie istnieje i nikt z firmy mającej swoją siedzibę na
gruzach poprzednika nie wie gdzie znajdują się pozostałości dokumentacji
firmy. Dowiedziałem się tylko że "kiedyś, ktoś mówił że w jakimś archiwum" -
słowem kupa informacji, żeby chociaż wiedzieli w jakim mieście. Siedziba
firmy była w miejscowości A, oddział gdzie pracowałem w B (wiocha na kilka
domków), ale obsługiwał właściwie wyłącznie klientów ze sporego miasta C obok
którego się znajdowała B. I gdzie teraz szukać???

Jak poszukać takiej firmy, jaką ścieżką podążyć w poszukiwaniu śladów
dokumentacji na podstawie których możnaby udokumentować staż pracy? Jak
szukać archiwów gdzie mogły te dokumenty trafić?

Podzielcie się doświadczeniami, bo kurczę, nie za bardzo wiem jak to ugryźć.

Z góry ogromne dzięki za pomoc,

Janusz.

2. Data: 2003-08-07 06:45:54
Temat:Re: [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
Od:"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Podzielcie się doświadczeniami, bo kurczę, nie za bardzo wiem jak to
ugryźć.

Najistotniejsza sprawa jest teraz ilu firma zatrudniala pracownikow. Jesli
ponizej 20 to jestes w domu, jesli powyzej to masz problem.

m.

3. Data: 2003-08-09 08:01:44
Od:"Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam uprzejmie,

> [...]
obok
> którego się znajdowała B. I gdzie teraz szukać???

Kiedyś na stronie www.zus.pl była lista upadłych firm i nazwy archiwów z
danymi.

Jeśli firma byłą spółką "prawną" (np. z o.o., SA), to w sądzie gospodarczym
w A powinna
być informacja o jej upadłości i o tym, kto był syndykiem. Trzeba odnaleźć
tego człowieka
i dowiedzieć się, do którego archiwum przekazał dokumenty firmy. A dalej już
prosto...

Może masz jakiś kontakt i innym byłym pracownikiem tej spółki, który
pracował do końca. Może
on wiedzieć, gdzie są dokumenty

Pozdrawiam,
Piotr Michałowski