PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia programista w mBanku?

  • 1. Data: 2006-05-20 20:32:30
    Temat: ile zarabia programista w mBanku?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Pytanie jak w temacie ile zarabiaja programisci w mbanku ? Jaka jest
    atmosfera pracy ? Jakie sa mozliwosci rozwoju ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-05-21 05:51:53
    Temat: Re: ile zarabia programista w mBanku?
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:e4nu7u$o4c$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Pytanie jak w temacie ile zarabiaja programisci w mbanku ? Jaka jest
    > atmosfera pracy ? Jakie sa mozliwosci rozwoju ?
    > Jarod

    1.5 tys zl

  • 3. Data: 2006-05-21 07:27:46
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > 1.5 tys zl

    Chyba zart ?
    Jarod

  • 4. Data: 2006-05-21 08:20:48
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    Jarod napisał(a):

    > Chyba zart ?

    Czyj? Normalna pensja jak na bank...

  • 5. Data: 2006-05-21 08:45:41
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Chyba zart ?
    >
    >Czyj? Normalna pensja jak na bank...

    No wydaje mi sie, ze w banku jednak taka odpowiedzialnosc programisty jest
    znacznie wieksza niz takiego zwyklego programisty ktory robi stronki w PHP i
    najwyzej sie bedzie jakis error wyswietlal na stornie albo sie zamowienie
    nie zapisze ;) Takze, kwalifikacje potrzebne do pracy w banku sa wydaje mi
    wyzsze dla programistow poniewaz tam wszystko musi sie odbywac w
    transakcjach, nie ma mozliwosci, ze nie udalo sie wiec... trudno kaska
    poszla sprobujemy jeszcze raz. Watpie zeby ktos chcial brac na siebie taka
    odpowiedzialnosc za 1,5k / mies podczas gdy student administrujacy serwerami
    w jakiejs firemce obok bierze 3k na reke.
    Jarod

  • 6. Data: 2006-05-21 09:19:50
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał
    Takze, kwalifikacje potrzebne do pracy w banku sa wydaje mi
    > wyzsze dla programistow poniewaz tam wszystko musi sie odbywac w
    > transakcjach, nie ma mozliwosci, ze nie udalo sie wiec

    No i właśnie dlatego banki do klepania 'kluczowych' systemów biorą firmy
    zewnetrzne, jak np:
    a) konsultingowe np Andersen BC, Accenture
    b) ComArch, Prokom

    I właśnie w tych firmach jest szansa na sporą kasę (chociaż z tym też
    różnie). Paradoksalnie - informatycy w banku często klepią mniej znaczące
    systemy, gdzie jak wyjdzie 'error' to najwyżej użytkownik się wkurwi.

  • 7. Data: 2006-05-21 09:39:21
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    sheerer napisał(a):

> [...]
    > różnie). Paradoksalnie - informatycy w banku często klepią mniej
    > znaczące systemy, gdzie jak wyjdzie 'error' to najwyżej użytkownik się
    W ComArch'u spora kasa?? Gdzie to słyszałeś. Trochę słyszałem o
    funkcjonowaniu tej firmy i ich projektach.

  • 8. Data: 2006-05-21 09:48:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > chcial brac na siebie taka odpowiedzialnosc za 1,5k / mies podczas gdy
    > student administrujacy serwerami w jakiejs firemce obok bierze 3k na reke.
    Wez pod uwage okolice... w Lodzi student administrujacy serwerami nie
    dostanie raczej 3k na reke. a wg mnie programisci dla mbanku zatrudniani
    sa nie przez mbank a przez ceri (firma zalezna od bre), mieszczaca sie w
    aleksandrowie... i ponoc tam pensja jest wlasnie w granicach 1.5k netto
    A wieksze projekty robia duze zewnetrzne firmy, co juz ktos Ci odpowiedzial
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-05-21 10:27:53
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał

    > W ComArch'u spora kasa?? Gdzie to słyszałeś. Trochę słyszałem o
    > funkcjonowaniu tej firmy i ich projektach.

    Tak wiem :) i ten nawias:

    Odnosił się właśnie do tej firmy ;p

  • 10. Data: 2006-05-21 11:31:43
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Chyba zart ?

    nominalnie pensja 1,5 ale w walucie brukselskiej ;)

    Jean