PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia planer ??

  • 1. Data: 2005-12-21 17:51:56
    Temat: ile zarabia planer ??
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    mam pytanie ile zarabia osoba zajmujaca sie planowanie produkcji, sprzedazy,
    poziom zapasow etc w duzej firmie w miescie wojewodzkim ??

    pozdr,
    max

  • 2. Data: 2005-12-21 17:53:34
    Temat: Re: ile zarabia planer ??
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    tyle, ile wynegocjuje. i najlepiej żeby swoimi oczekiwaniami trafił w
    możliwości finansowe firmy
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-21 21:17:46
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    > mam pytanie ile zarabia osoba zajmujaca sie planowanie produkcji,
    > sprzedazy,
    > poziom zapasow etc

    pierwszy raz slysze o takim stanowisku, produkcja i zapasy tak, ale do tego
    sprzedaż?

  • 4. Data: 2005-12-21 21:22:37
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    > pierwszy raz slysze o takim stanowisku, produkcja i zapasy tak, ale do
    tego
    > sprzedaż?

    moze cos przekrecilem z ta produkcja chodzi o planowanie sprzedazy i zapasow

  • 5. Data: 2005-12-21 23:22:18
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    > moze cos przekrecilem z ta produkcja chodzi o planowanie sprzedazy i
    > zapasow

    Je tez może przekręcilem, napisalem subiektywnie, pracuje w firmie
    produkcyjnej.

    Pzdr
    radio69

  • 6. Data: 2005-12-22 06:58:54
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    max20001 napisał(a):
> [...]
    >
    > mam pytanie ile zarabia osoba zajmujaca sie planowanie produkcji, sprzedazy,
    > poziom zapasow etc w duzej firmie w miescie wojewodzkim ??

    W znanej mi dużej firmie odzieżowej, produkcja wydzielona do Chin,
    sprzedaż na rynku polskim i wschodniej Europy analityk sprzedaży zarabia
    około 8000. Nie wiem czy to norma w tej branży, ale kto wie. Stanowisko
    jest w końcu b. odpowiedzialne, jeśli w grę wchodzi planowanie zapasów
    na których można przepalić finansowo.

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2005-12-22 07:05:32
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Radio69 napisał(a):

    > pierwszy raz slysze o takim stanowisku, produkcja i zapasy tak, ale do tego
    > sprzedaż?
    Sprzedaż planuje się po to, żeby móc z góry w bezpieczny sposób
    definiować stany magazynowe, budżety promocyjne i szacować zwrot kosztów
    inwestycyjnych.

    Ma to szczególne znaczenie w FMCG, gdzie prefabrykaty ulegają szybkiemu
    przeterminowaniu, które realizują duże, kilkumiesięczne lub kilkuletnie
    projekty, gdzie zapchanie magazynów powoduje utratę mocy produkcyjnych a
    brak środków produkcyjnych uniemożliwia realizację projektu.

    Przeszacowanie sprzedaży, np. w branży obuwniczej albo odzieżowej
    powoduje konieczność wyprzedania nadprodukowanych stanów magazynowych.
    Slużą do tego różnego rodzaju akcje promocyjne (rabatowe, więc
    ograniczające zysk) lub centra handlowe typu outlet.

    Niedoszacowanie sprzedaży z kolei może zaowocować utratą dystrybutorów,
    którzy swoje braki towarowe uzupełnią u innego producenta.

    Kolejną korzyścią planowania sprzedaży jest możliwość precyzyjnego
    ustalenia planów, jakie mają wykonać sprzedawcy i tym samym - bardziej
    lepszego motywowania.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-12-22 20:08:31
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Planowanie Produkcji, zapasow
    - wszystko zalezy od firmy
    w jednej stawka to 1900 netto, w drugiej 2300 netto, w trzeciej 3300 netto -
    realne przyklady

    Planista produkcji dosc duzo rozni sie od planisty sprzedazy, planista
    sprzedazy wydaje mi sie ze pracuje w dziale sprzedazy a planista produkcji w
    dziale logistyki lub produkcji ( w zaleznosci od struktury)

    Praca raczej "dynamiczna" duzo rzeczy sie dzieje....

    pozdr
    nornik

  • 9. Data: 2005-12-23 21:28:02
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

> [...]
    > około 8000. Nie wiem czy to norma w tej branży, ale kto wie. Stanowisko
    > jest w końcu b. odpowiedzialne, jeśli w grę wchodzi planowanie zapasów

    hmm, calkiem sporo - a moge zapytac ile lat doswiadczenia ma osoba ktora
    tyle zarabia??

    pozdr,
    max

  • 10. Data: 2005-12-23 21:32:45
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    max20001 napisał(a):

    > hmm, calkiem sporo - a moge zapytac ile lat doswiadczenia ma osoba ktora
    > tyle zarabia??

    Dokładnie nie wiem (pomiędzy 5 a 10), ale mam wrażenie, że wysokość
    zarobków jest spowodowana innymi czynnikami - hierarchiczną bliskością
    do zarządu (jeśli nie byciem członkiem zarządu) i dużym wpływem na
    marketingową strategię firmy.

    pozdr.
    m.