eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia planer ?? › Re: ile zarabia planer ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile zarabia planer ??
    Date: Thu, 22 Dec 2005 08:05:32 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <dodjf6$b0b$1@inews.gazeta.pl>
    References: <doc4o0$n7p$1@inews.gazeta.pl> <docd96$2fv$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dxt14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135235366 11275 83.22.105.14 (22 Dec 2005 07:09:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2005 07:09:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <docd96$2fv$1@achot.icm.edu.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: sobczyk.webdesign
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:171441
    [ ukryj nagłówki ]

    Radio69 napisał(a):
    >>mam pytanie ile zarabia osoba zajmujaca sie planowanie produkcji,
    >>sprzedazy,
    >>poziom zapasow etc
    >
    >
    > pierwszy raz slysze o takim stanowisku, produkcja i zapasy tak, ale do tego
    > sprzedaż?
    Sprzedaż planuje się po to, żeby móc z góry w bezpieczny sposób
    definiować stany magazynowe, budżety promocyjne i szacować zwrot kosztów
    inwestycyjnych.

    Ma to szczególne znaczenie w FMCG, gdzie prefabrykaty ulegają szybkiemu
    przeterminowaniu, które realizują duże, kilkumiesięczne lub kilkuletnie
    projekty, gdzie zapchanie magazynów powoduje utratę mocy produkcyjnych a
    brak środków produkcyjnych uniemożliwia realizację projektu.

    Przeszacowanie sprzedaży, np. w branży obuwniczej albo odzieżowej
    powoduje konieczność wyprzedania nadprodukowanych stanów magazynowych.
    Slużą do tego różnego rodzaju akcje promocyjne (rabatowe, więc
    ograniczające zysk) lub centra handlowe typu outlet.

    Niedoszacowanie sprzedaży z kolei może zaowocować utratą dystrybutorów,
    którzy swoje braki towarowe uzupełnią u innego producenta.

    Kolejną korzyścią planowania sprzedaży jest możliwość precyzyjnego
    ustalenia planów, jakie mają wykonać sprzedawcy i tym samym - bardziej
    lepszego motywowania.

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1