PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa

  • 1. Data: 2005-05-28 17:58:11
    Temat: ile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa
    Od: "azbest" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Na ile kształtuje się wymiana OS'a na komputerze, jego konfiguracja, oraz
    kopia i odtworzenie cennych danych. Dodatkowo test nowego programu oraz
    uaktualnienia go (coś z A..cada - boszhe, 15k za program...)
    Czy np 120 nie jest wysoką ceną ?
    JEst to robione dla małej architektonicznej firmy

  • 2. Data: 2005-05-28 18:54:07
    Temat: Re: ile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa
    Od: "zzZZzz" <a...@v...pl>

> [...]
    > Czy np 120 nie jest wysoką ceną ?
    > JEst to robione dla małej architektonicznej firmy

    umowa jaka ? o dzielo/zlecenie ?

  • 3. Data: 2005-05-28 20:18:30
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Na ile kształtuje się wymiana OS'a na komputerze,

    Zależy jakiego.
    Zainstalowanie DOSa z 3 dyskietek trochę się różni od dokładnej
    konfiguracji W2K3, albo Solarisa.

    > jego konfiguracja, oraz kopia i odtworzenie cennych danych.

    zależy od Twojej uczciwości i tego, na czym polegało "odtworzenie danych" - jak
    to było tylko podpięcie dysku do innej stacji roboczej, to wiesz...
    Jak to była zabawa z np. Easy Recovery (na soft masz oczywiście licencję), to
    już inaczej rozmowa się powinna potoczyć...

    > Dodatkowo test nowego programu oraz uaktualnienia go (coś z A..cada - boszhe, 15k
    za program...)

    15tys euro? Bo 12 tys złotych to koszuje zwykły Lotus Domino ;)

    > Czy np 120 nie jest wysoką ceną ?

    Nisko się cenisz. Widać, że ten OS postawiłeś na odczep się ;)

    > JEst to robione dla małej architektonicznej firmy

    Odzyskanie danych: zależy, jak sobie policzysz... Ja bym parę stówek wrzucił
    - instalacja OS - jak to jakiś W2K, albo inny XP - 100zl + konfiguracja z SP
    - testowanie programu - pewnie bym się nie podjął, bo nie znam dobrze AutoCada -
    jedynie
    bym zainstalował i koniec.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-05-28 20:51:56
    Od: "azbest" <a...@p...onet.pl>

    > Jak to była zabawa z np. Easy Recovery (na soft masz oczywiście licencję),
    > już inaczej rozmowa się powinna potoczyć...

    nie tylko easy recovery jest do tego celu

    > 15tys euro? Bo 12 tys złotych to koszuje zwykły Lotus Domino ;)

    archicad 8.1 kupiony jakiś czas temu 15k pln

    > Nisko się cenisz. Widać, że ten OS postawiłeś na odczep się ;)

    raczej jako "utrzymanie znajomości" :)

> [...]
    > SP
    > - testowanie programu - pewnie bym się nie podjął, bo nie znam dobrze

    komp z XP (bodajże home ed.), a z danymi to jest tak. maja je i chcieliby
    nadal je mieć na nowym komputerze, ale nie mają zadnych kopi...a jest tego
    ponad 220 GB :) Zadnego odzysku !

    Czyli w takim razie zostaje moje 120 ? Ile w firmie serwisowej kosztowałoby
    to ?

  • 5. Data: 2005-05-28 20:52:16
    Od: "azbest" <a...@p...onet.pl>

    bo paprania z tym prawie 2 dni

  • 6. Data: 2005-05-28 21:12:24
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    azbest napisał(a):
    > bo paprania z tym prawie 2 dni

    Gdybys mogl to zrobic w jeden dzien albo 5-8 godzin to ok 120zl bylo by OK.
    Jak masz skrupuly to policz 7-15zl za godzine.
    Ale wtedy bedziesz oplacany jak robol bez doswiadczenia i wiedzy.
    Ja bym wzial od 200 wzwyz tyle ze dalbym gwarancje ze jesli cos
    spapralem to poprawie za free.
    Moim zdaniem te 120zl to ponizej minimum. Musial bym bardzo lubic te
    firme albo firma dala by jakies inne profity. Nie wiem czy i jak placisz
    podatek.

  • 7. Data: 2005-05-28 22:40:59
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2005 22:52:16 +0200, "azbest" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >bo paprania z tym prawie 2 dni

    Czyli chcesz wziąć ok. 7,5 zł / godzinę? Weź sobie to lepiej wykalkuluj...

  • 8. Data: 2005-05-28 22:49:31
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > bo paprania z tym prawie 2 dni

    Czasem lepiej wziąć więcej.... poważnie piszę.

  • 9. Data: 2005-05-29 08:41:08
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Czyli w takim razie zostaje moje 120 ? Ile w firmie serwisowej
    kosztowałoby
    > to ?

    40 - 80 zł /h netto
    Ceny kształtują się w zależności od wielkości miasta

    Tomek

  • 10. Data: 2005-05-29 09:03:41
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "azbest" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    [ciach]
    > komp z XP (bodajże home ed.), a z danymi to jest tak. maja je i chcieliby
    > nadal je mieć na nowym komputerze, ale nie mają zadnych kopi...a jest tego
    > ponad 220 GB :) Zadnego odzysku !

    220GB i nie maja kopii - twardziele

    BTW: Moze zainwestuj i zrob sobie kopie tego wszystkiego i schowaj do szafy.
    Jak im kiedys padnie hdd czy inne nieszczescie to pokaz cennik Ontracka i
    powiedz, ze odzyskasz za polowe ceny. Pozniej zaniesiesz dane i powiesz, ze
    wszystkiego sie nie udalo odzyskac (bo nie bedzie najnowszych projektow) i
    daj im znizne 20-30% :)
    Oczywiscie jak im nic nie padnie to bedziesz stratny paredziesiat zl na
    plytki dvd-r :\

    pozdrawiam
    Zbyszek

    PS: Tylko uwazajl, bo jak ukradna im tego kompa i zbyt pochopnie sie
    zglosisz z odzyskiwaniem to mozesz miec problem ;)