PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa › Re: ile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa
    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile wycenić - sprzęt komputerowy/usługa
    Date: Sat, 28 May 2005 22:18:30 +0200

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7aboo$e0o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Na ile kształtuje się wymiana OS'a na komputerze,

    Zależy jakiego.
    Zainstalowanie DOSa z 3 dyskietek trochę się różni od dokładnej
    konfiguracji W2K3, albo Solarisa.

    > jego konfiguracja, oraz kopia i odtworzenie cennych danych.

    zależy od Twojej uczciwości i tego, na czym polegało "odtworzenie danych" - jak
    to było tylko podpięcie dysku do innej stacji roboczej, to wiesz...
    Jak to była zabawa z np. Easy Recovery (na soft masz oczywiście licencję), to
    już inaczej rozmowa się powinna potoczyć...

    > Dodatkowo test nowego programu oraz uaktualnienia go (coś z A..cada - boszhe, 15k
    za program...)

    15tys euro? Bo 12 tys złotych to koszuje zwykły Lotus Domino ;)

    > Czy np 120 nie jest wysoką ceną ?

    Nisko się cenisz. Widać, że ten OS postawiłeś na odczep się ;)

    > JEst to robione dla małej architektonicznej firmy

    Odzyskanie danych: zależy, jak sobie policzysz... Ja bym parę stówek wrzucił
    - instalacja OS - jak to jakiś W2K, albo inny XP - 100zl + konfiguracja z SP
    - testowanie programu - pewnie bym się nie podjął, bo nie znam dobrze AutoCada -
    jedynie
    bym zainstalował i koniec.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)