PracaGrupypl.praca.dyskusje › ARiMR Rzeszów

  • 1. Data: 2005-05-28 21:00:48
    Temat: ARiMR Rzeszów
    Od: Specimen <s...@g...pl>

    Czesc!
    Czy zarobki w biurach Agencji różnią się w poszczególnych
    miastach/wojewodztwach? Ile na poczatku dostaje na reke przecietny
    urzednik (ktos kto np. wprowadza dane, wnioski do bazy) i jak rosna
    jego zarobki w miare rosnacego stazu? Czy mozliwe jest aby po 2 latach
    pracy otrzymywac wynagrodzenie 1600 na reke?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-05-29 13:19:18
    Temat: Re: ARiMR Rzeszów
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Znajoma pracuje w ARMIRZE w Krakowie, i zarabia jakoś koło 1700 na reke.
    Plus do tego ma premie bodajze i jakies tam dodatki. Ty sie ciesz ze tyle
    zarabiasz, bo ten sam sektor, a konkretnie Ośrodki Doradztwa Rolniczego (np.
    ten zlikwidowany niedawno w Tarnowie i rozrzucony po wiochach) zarabia
    gówniane 900 zl na reke (oczywiscie ten szeregowy urzednik, do tego zero
    szans na podwyzke, awans itp).

  • 3. Data: 2005-05-30 09:23:58
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Specimen" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego zarobki w miare rosnacego stazu? Czy mozliwe jest aby po 2 latach
    > pracy otrzymywac wynagrodzenie 1600 na reke?

    Zaleznie od stanowiska sezonowi 1000-1300 bruto refereci podobnie
    inspekorzy ok 2000 bruto specjaliści ok 3000 kierownicy ok 4000
    stanowiska zależne od widzimi sie kierownika
    Ja na wejściu (po pracy sezonowej a potem 3 m-ce przerwy) 2100 brutto
    woj mazowieckie
    ps zarobki są chyba różnicowane regionami ale chyba Biura powiatowe
    zarabiają tyle samo co odziały i centrala na podobnych stanowiskach

  • 4. Data: 2005-05-30 18:10:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robert S; <d7em38$dir$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > ps zarobki są chyba różnicowane regionami ale chyba Biura powiatowe
    > zarabiają tyle samo co odziały i centrala na podobnych stanowiskach

    Tak z ciekawości - trzeba mieć plecy, odpowiednią legitymację partyjną
    lub inne cechy wyróżniające [np. być studentem], czy wystarczy złożyć
    podanie żeby się tam dostać?

    Flyer

  • 5. Data: 2005-05-30 20:53:12
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > Tak z ciekawości - trzeba mieć plecy, odpowiednią legitymację partyjną
    > lub inne cechy wyróżniające [np. być studentem], czy wystarczy złożyć
    > podanie żeby się tam dostać?

    Na kierownicze plecy i partyjnie :-) raczej
    Pozostałe teoretycznie minimum 2 letnie doswiadczenie w parcy aby wogóle
    rozważyli twoja kandydature jeżeli jesteś człowiekiem z ulicy.
    Ja pracowałem jako pracownik sezonowy potem przerwa i znowu sie domnie
    odezwali tym razem na stałe (mam nadzieje bo za miesiąć kończy mi sie umowa
    ale raczej wszyskim przedłuzają) doświadczenie wcześniejsze prawie żadne -
    praca w gospodarstwie rodziców.
    Jeżeli sie załapiesz na prace sezonową (po stażu brali na poczatku
    działalności teraz raczej nie ale to napewno nie regóła) pokażesz sie jako
    dobry pracownik "i kierownik zatrudni już wszystkich z rodziny" :-) to o ile
    bęa etaty to masz szanse. A etaty raczej jeszce będą bo pracy nie ubywa
    wrecz przeciwnie i za to lubie UE (ach ta biurokracja :-)