PracaGrupypl.praca.dyskusjeile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ? › Re: ile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ?
  • Data: 2005-06-09 16:45:52
    Temat: Re: ile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ?
    Od: "Aliszia" <aliszia*@op*.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Pięc minut to jest wystarczająco długo, żeby przekonać się, że kandydat
    > jest nieodpowiedni. Z kolei IMO to za krótko, żeby przekonać się, że
    > kandydat jest idealny, ale cóż, czasami trafia sie miłość od
    > pierwszego... :-)

    Oj nie zgadzam sie bardzo z moimi poprzednikami.
    1. Skoro zaproszono na spotkanie to z CV wynika, że osoba jest odpowiednia
    2. Już wiadomo czy się spóźnia czy jest punktualna
    3. Wiadomo czy ktoś jest kulturalny, jak się wypowiada, czy ma miłą
    aparycję, czy potrafi się ubrać odpowiednio do sytuacji
    4. Sprawdzono czy osoba nie nakłamała w CV - taki cel mają pytania o to co
    zostało napisane
    5. Dodatkowo padło pytanie o zarobki i osoby, które mogą udzielić referencji
    W przypadku inspektora z uprawnieniami - czyli stanowisko dość samodzielne,
    odpowiedzialne niewiele więcej trzeba.
    Poza tym to wcale nie oznacza ze to byla jedyna rozmowa. Zwykle po pierwszej
    rozmowie wybiera sie kilku kandydatów i odbywa z nimi druga dłuższą rozmowę.
    Dopiero potem podajmuje się ostateczną decyzję.

    Powodzenia

    Alicja