PracaGrupypl.praca.dyskusjeile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ? › Re: ile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ?
    From: Wwa <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile powinna trwać rozmowa kwalifikacyjna ?
    Date: Wed, 08 Jun 2005 23:13:13 +0200
    To: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Brzeziński napisał(a):
    > Można podjąć decyzję w jedną stronę: stwierdzić, że dany osobnik się nie
    > nadaje. W dość szczególnych przypadkach - np., gdy okazuje się, że oszukiwał
    > w CV albo nie spełnia podstawowego wymagania.
    > Na pewno nie można w ten sposób przekonać się, że ktoś jest odpowiedni -
    > więc raczej pożegnaj się z myślą o pracy w tej firmie.
    > Sigurd

    A widzisz to nie do końca tak, gdyż w 4 minucie rozmowy poproszono o
    wyznaczenie minimalnej stawki z mojej strony do przyjęcia. W
    międzyczasie padło zdanie z nazwiskiem dawnego zwierzchnika czyli z
    dużym prawdopodobieństwem można przyjąć że po rozmowie z nim zostanie
    podjęta decyzja na tak lub nie o której raczą powiadomić. Jako że sposób
    prowadzenia rozmowy nie wzbudził we mnie entuzjazmu zamiast normalnego
    negocjowania podana została sztywna kwota graniczna dla nich zbyt wysoka.
    Wwa