PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Date: Sun, 26 Mar 2006 21:00:39 +0200

    W wiadomości <news:e06n3m$vqi$1@news.onet.pl>
    tukan <t...@...onet.pl> pisze:

    > Hehe. Wszystko już przeszłaś w życiu i o wszystkim wiesz.

    Nie wszystko. Bez przesady. Ale widocznie na tyle dużo, że wiem, o czym
    piszę.

    > Z Twoich słów. Masz przykre doświadczenia i uogólniasz na całą
    > społeczność sprzedawców.

    Nie gardzę zawodem. Co najwyżej brakiem kompetencji pracujących w nim osób.
    I mam do tego prawo. Trudno bym robiła dobrą minę do złej gry i udawała, ze
    problem nie istnieje.
    Co do uogólniania - na palcach ręki mogłabym policzyć osoby, które NAPRAWDĘ
    znały się na tym, co sprzedawały i wzbudzały zaufanie klienta. Jakieś 90% to
    po prostu jedno wielkie nieporozumienie, żeby nie nazwać tego bardziej
    dosadnie.

    > Piszesz LOL, a tu taką klapę dajesz. Wolny kraj, wolny rynek.
    > Zawsze spawacz, sprzątaczka może zostać "panienką przechadzającą
    > się między stojakami".

    Ależ dokładnie w ten sam deseń pisałam na początku wątku.
    Nikt nikomu nie każe przechadzać się między wieszakami, jeśli uważa, ze 900
    zł to mało.

    > Z reguły może i tak. Ale to w przypadku zarobku najniższej krajowej.

    900 zł na rękę to nie jest najniższa krajowa, choćbyś nie wiem, jak się
    upierał.

    > Gdy masz więcej to więcej od ciebie wymagają.

    To chyba naturalne.

    --
    PozdrawiaM