PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Date: Sun, 26 Mar 2006 20:38:47 +0200

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e03oa6$22lv$1@news.mm.pl...
    >W wiadomości <news:e03nlh$7kr$1@news.onet.pl>

    > LOL :)

    Hehe. Wszystko już przeszłaś w życiu i o wszystkim wiesz. Gratuluję.

    > Oczywiście i nie wiem skąd przyszło Ci do głowy, że gardzę tym zawodem.
    > Nic z tych rzeczy.

    Z Twoich słów. Masz przykre doświadczenia i uogólniasz na całą
    społeczność sprzedawców. Dodatkowo unikając tego słowa.

    > Bawi mnie jednak stanowisko osób, które uważają, że w tym zawodzie, na tym
    > stanowisku i przy takich wykonywanych czynnościach 900 zł na rękę to mało.
    > Ciekawe, co mają w związku z tym powiedzieć ludzie, którzy za taki psi
    > pieniądz naprawdę ciężko_harują_.

    Piszesz LOL, a tu taką klapę dajesz. Wolny kraj, wolny rynek.
    Zawsze spawacz, sprzątaczka może zostać "panienką przechadzającą
    się między stojakami".

    > Sęk w tym, że w wymienionych w temacie wątku sklepach_z_reguły_nie pracuje
    > się inaczej.

    Z reguły może i tak. Ale to w przypadku zarobku najniższej krajowej.
    Gdy masz więcej to więcej od ciebie wymagają. No, ale Ty już
    wszystko wiesz, co ja Ci będę tłumaczył taki marny żuczek...

    EOT.