PracaGrupypl.praca.dyskusjeile dostaje programista w pierwszej pracy › Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    From: "sharq" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    Date: Tue, 16 Mar 2004 09:17:10 +0100

    Witam

    > Często w pierwszej pracy to nie dostaje nic (np. praktyki) albo grosze
    > (do 500zł na reke).
    > Dopiero w miarę zdobywania doświadczenia i wiedzy można coś dostać więcej.

    ... mozna albo i nie. w moim przypadku na poczatku kiedy przyszedlem do
    pracy mowa byla o zlotych gorach ale dostalem jedynie umowe o dzielo z kwota
    jak na warszawskie warunki wystarczajaca na oplacenie kawalerki, oplacenie
    licznikow, telefonu i zakup biletu miesiecznego. (czyli mniej wiecej
    wiadomo ). pozniej dostalem umowe probna z zaznaczeniem ze moze ona byc w
    kazdej chwili zamieniona na stala, nawet po miesiacu. ale zeby bylo fajnie
    to wlasnie w marcu konczy mi sie druga umowa probna. oczywiscie robota jest
    i to mnostwo sa nawet premie :-) (uznaniowe, kombinowane na zlecenie dla
    znajomej osoby).

    P.S. pracujac jako administrator zarabialem wiecej, no ale to tak na
    marginesie :-)
    pozdrawiam i zycze milego dnia
    s...@p...com