PracaGrupypl.praca.dyskusjeile dostaje programista w pierwszej pracy › Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
  • Data: 2004-03-07 16:23:08
    Temat: Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

    motto <m...@w...pl> wrote:

    > ROTFL. No tak to ja już tego nie skomentuje, bo ręce opadają. Tylko
    > nie mów proszę, że jesteś programistą, bo to co właśnie napisałeś
    > kompletnie temu zaprzecza.

    Niestety jestem. I FYI, unikam zmiennych globalnych gdzie można,
    a jak już muszę zrobić duży globalny obszar, to globalnie robię
    tylko wskaźnik i dynamicznie alokuję pamićę.

    A co do tematu - możesz rozwinąć? Jeśli jest określona ilość zasobów,
    które są do wykorzystania na dany projekt, to po co je oszczędzać?
    Założenia zostaną spełnione, program będzie działał, więc w czym
    problem?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl