PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dni urlopu przysługuje... ?

  • 1. Data: 2005-03-10 07:58:15
    Temat: ile dni urlopu przysługuje... ?
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    chciałem poruszyć kwestię obliczania ilości dni przysługującego urlopu. Otóż
    jeśli pracuję na pół etatu to ile dni urlopowych w roku mi przysługuje ?
    Jest to standardowo 26 (przy odpowiednim stażu pracy), czy też połowa z tego
    czyli 13 ?

    będę wdzięczny za odpowiedzi

    pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2005-03-10 11:35:05
    Temat: Re: ile dni urlopu przysługuje... ?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał W" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przysługuje ?
    > Jest to standardowo 26 (przy odpowiednim stażu pracy), czy też

    Roczny wymiar urlopu wypoczynkowego:
    26 dni x 0,5 etatu x 8 godzin = 104 godziny

    wa