PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sluzba Cywilna - okres przygotowawczy - pisanie pracy

  • 1. Data: 2005-03-10 07:59:07
    Temat: Sluzba Cywilna - okres przygotowawczy - pisanie pracy
    Od: "borowik" <b...@a...pl>

    Witam,

    Pracuje od 6 miesiecy w SC i dowiedzialem sie, ze musze napisac prace na temat
    zwiazany ze swoim stanowiskiem pracy. Mam czas do konca sierpnia. Rownolegle
    bede musial pisac prace magisterska.

    I teraz mam pytanie, czy pracodawca powinien wyrazic zgode, zebym pisal prace
    zwiazana zwiazana z moim stanowiskiem w miejscu pracy?
    Dlaczego mialbym ja pisac w domu, jesli jest to jak gdyby zlecone/wymuszone
    przez mojego pracodawce?

    Dowiedzialem sie, ze jesli nie napisze tej pracy, to nie zostanie przedluzona
    mi umowa.

    Moze ktos z Was mial podobna sytuacje i orientuje sie w temacie. Bede wdzieczny
    za odpowiedz.

    Pzdr
    Borowik

  • 2. Data: 2005-03-10 18:03:35
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    borowik (news:6fdb.00000a61.422ffe4a@newsgate.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > temat zwiazany ze swoim stanowiskiem pracy. Mam czas do konca
    > sierpnia. Rownolegle bede musial pisac prace magisterska.

    A nie da rady połączyć jednej z drugą?

    R.

  • 3. Data: 2005-03-10 21:39:59
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Moze mala podpowiedz, ta praca ktora musisz napisac w miejscu pracy jest
    scisle zwiazana z egzaminem na zakonczenie sluzby kandydackiej w SC, po
    ktorej jest egzamin !!!. Dopiero pomyslne jego zdanie, takze na podstawie
    pisanej przez ciebie pracy powoduje, ze zostajesz przyjety do korpusu.
    Natomiast nie moge jestem w stanie dac ci odpowiedzi na pozostale
    watpliwosci, prawodpodobnie zalezy to od urzedu i rodzaju pracy, ktora
    wykonujesz, jesli magisterke piszesz z materialow ogolnodostepnych to
    pracodawca nie powinien sie wtracac, co innego gdy bedziesz sie podpieral
    materialami dostepnymi tylko dla urzednikow.

    Pozdrawiam K

  • 4. Data: 2005-03-11 06:36:49
    Od: "borowik" <b...@a...pl>

    > borowik (news:6fdb.00000a61.422ffe4a@newsgate.onet.pl)
    >
    > A nie da rady połączyć jednej z drugą?

    Niestety praca magisterska jest na calkiem inny temat i nie da sie tego
    polaczyc.

    Pzdr
    Borowik