PracaGrupypl.praca.dyskusje › idzie wiosna...

  • 1. Data: 2017-03-26 18:13:51
    Temat: idzie wiosna...
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy na wiosnę można spodziewać się zwiększenia zatrudnienia tych których
    europejskie zjednoczenie traktuje jako politycznych i odmawia im dostępu
    do rynku pracy?

    P.S.
    frajer idzie na rozmowę o pracę, a tu potencjalny lider dawania nie pyta
    go o nic tylko o przerwy między zatrudnieniem... ciekawe nie? czy to
    normalne? chyba w europie... ponownie wzywam do pomocy mi w spisaniu
    ideałów wolności europejskiej wyzwolenie...

  • 2. Data: 2017-03-26 19:21:38
    Temat: Re: idzie wiosna...
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przypomniały mi się saksy w europie... najpierw byłem za młody, a
    później byłem za stary... ciekawe jest w tym to, że okresy pomówień się
    zazębiły, czyli w pewnym okresie byłem jednocześnie za młody i za stary...