PracaGrupypl.praca.dyskusje › euro-rozmówki (#260)

  • 1. Data: 2017-03-10 16:53:51
    Temat: euro-rozmówki (#260)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    donald: proponuję porozumienie
    ja: tak... jakie masz propozycje
    donald: więzienie
    ja: tak... a ja ci proponuję palec, będziesz mógł go sobie wsadzić w
    dupę i w końcu poczuć się jak wśród swoich europejskich przyjaciół...

    strefa wyemanowała przy pomocy liderów politechniki warszawskiej, że
    zacytuję: "proszę nie słuchać tego bezmózgiego przygłupa, każdy kto
    poświęci się nauce języka angielskiego odniesie w europie niewyobrażalny
    wręcz sukces!" łatwe nie...

    to ciekawe, nigdzie nie ma żadnego ugrupowania jawnie nieprzychylnego
    unii europejskiej... co za dziwy? niepojęte, czy przeciwnicy też są
    finansowani z grantów wspólnej wolnej wyzwolonej europy?

    szopka? pogadajmy!

  • 2. Data: 2017-03-10 17:16:18
    Temat: Re: euro-rozmówki (#260)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a już sobie przypomniałem - dziś pojawiła się informacja, że system
    optymalny popis/eu opiera się na totalnej integracji największych wrogów...

    mamy pierwszą oficjalną dyrektywę nowej europy.