PracaGrupypl.praca.dyskusje › inicjatywa obywatelska 2

  • 1. Data: 2017-03-10 17:42:54
    Temat: inicjatywa obywatelska 2
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam taki pomysł...

    nie każdy jest jeb... peowską kur... i nie każdy dostaje jakieś
    pierdolone 13/14/15/16/17/18 i 19...

    w związku z tym OSTRO ŻĄDAM, żeby z kodeksu pracy wykreślono ten
    kurewski wpisany tam przez powskie kur... paragraf a mianowicie
    konieczność brania 2 tygodniowego urlopu!

    co to kur... za jakiś idiotyzm, że nibym mam jechać i wypoczywać w
    brukseli, bo to jest kur... dla mnie optymalne? nie jestem pedofilem...
    a nie podobno jestem...

REKLAMA