PracaGrupypl.praca.dyskusje › inicjatywa obywatelska

  • 1. Data: 2017-03-10 17:37:59
    Temat: inicjatywa obywatelska
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    może Ktoś tu wpadnie na pomysł założenia strony antytusk?
    ja się boję...

  • 2. Data: 2017-03-10 17:58:32
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a jest kurde interpretacja "kopa w dupę żeś dostał i dlatego się leli!!!"

  • 3. Data: 2017-03-10 18:41:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, ale rozjebali frajerów, cały fejsbook i twiter śmieją się z
    polski... normalnie masakra... teraz to już europa normalnie musi!
    liderzy kurwa fejsbooka i twitera... wygląda na to, że nie tylko ja
    jestem jakiś niepełnosprawny...

  • 4. Data: 2017-03-13 22:04:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 17:37, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > może Ktoś tu wpadnie na pomysł założenia strony antytusk?
    > ja się boję...

    Uwaga test :-)

    Czytasz tu cokolwiek? Czy tylko piszesz?

    Może byś wyku... z vervą na jakiegoś bloga?

    Myślałeś nad tym? Ładniej by było. Wodotryski flashe... Marnujesz się
    tutaj :-)

  • 5. Data: 2017-03-14 09:31:48
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2017-03-13 o 22:04, z pisze:

> [...]
    >
    > Może byś wyku... z vervą na jakiegoś bloga?
    >
    > Myślałeś nad tym? Ładniej by było. Wodotryski flashe... Marnujesz się

    Ależ on miał bloga:
    http://web.archive.org/web/20161027104744/http://plo
    chocki.eu/index.php?go=przechodze
    https://postimg.cc/image/5zkfpjhy1/

    Po przeczytaniu tego nic nie jest już takie samo... miłej lektury :-)

  • 6. Data: 2017-03-14 17:14:21
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gran dla zemły grant dla zemły!

    P.S.
    kto to jest zemła?

  • 7. Data: 2017-03-14 17:48:00
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    może i rzeczywiście masz rację, chyba się wyniosę,
    jakoś Nikt nie chce ze mną gadać o ideałach wolnej wspólnej zjednoczonej
    europy...

  • 8. Data: 2017-03-14 21:23:36

    W dniu 2017-03-14 o 17:48, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > może i rzeczywiście masz rację, chyba się wyniosę,
    > jakoś Nikt nie chce ze mną gadać o ideałach wolnej wspólnej zjednoczonej
    > europy...

    Widocznie ilość nie przechodzi w jakość.
    Przemyśl to. Warto. :-)