PracaGrupypl.praca.dyskusje › ide do pracy!

  • 1. Data: 2004-10-18 14:03:06
    Temat: ide do pracy!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    po 14-tu miesiacach "uroczego" lenistwa....
    stanowisko kierownicze, pensja niekierownicza, ale wstyd wybrzydzac.........
    trzymajcie kciuki

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

    ps. zapomnialam dodac , ze oferta z GUP.....

  • 2. Data: 2004-10-18 14:19:51
    Temat: Re: ide do pracy!
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Gratuluje...tez znalazlem prace po 14 dniach lenistwa...ale teraz jeszcze czekam na
    sprawy formalne...

    -=NosferX=-
    GG:1165280

  • 3. Data: 2004-10-18 14:37:53
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > tez znalazlem prace po 14 dniach lenistwa

    ???

  • 4. Data: 2004-10-18 14:57:02
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ewa (Kraków)
    > www.republika.pl/ewa_pasinska
    >
    > ps. zapomnialam dodac , ze oferta z GUP.....

    Gratulacje i powodzenia!!

    Ja z kolei pracuje już prawie miesiąc (po 7 miesiącach nieróbstwa:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-10-18 15:05:02
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > ps. zapomnialam dodac , ze oferta z GUP.....

    A co to ten gup? Urząd pracy to wiem, ale jaki?
    pozdr i gratulacje!

  • 6. Data: 2004-10-18 15:08:50
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Grodzki
    :)))

  • 7. Data: 2004-10-18 15:25:29
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

    > po 14-tu miesiacach "uroczego" lenistwa....
    > stanowisko kierownicze, pensja niekierownicza, ale wstyd wybrzydzac.........
> [...]

    Gratulacje
    <http://tinyurl.com/5vczx>

  • 8. Data: 2004-10-18 16:36:59
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    a&e napisał(a):
    > Grodzki
    > :)))

    A to pewnie dlatego udało się coś znaleźć, u mnie jest PUP i jak sama
    nazwa wskazuje ma wszystkich w pupie :) Ale od 2 tygodni ja też ich mam
    gdzieś:)

    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.prv.pl - GG 966498 - ICQ 134628796
    .:::::::::::::::::::::: alt.pl.sztuka-reklamy :::::::::::::::::::::.
    "Internet Explorer to program, który służy do przeglądania internetu
    z twojego komputera i na odwrót."

  • 9. Data: 2004-10-18 16:43:13
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    mysle, ze niekoniecznie tak jest, mnie przez pol roku odstraszaly kolejki do
    pani, ktora trzyma oferty w garsci.........a jak odstalam swoje magiczne
    trzy godzinki , dostalam trzy oferty, pierwsza odpadla w przedbiegach -
    innych kwalifikacji wymagano, o czym urocza pani zapomniala wspomniec, druga
    polegala na dostarczeniu CV - i tylko na tym, trzecia okazala sie byc ta , w
    sprawie ktorej zaproszono mnie na rozmowe i ta w ktorej zamierzam w srode
    podpisac stosowne papiery........

    wobec 140 wyslanych ofert i odbycia jednej rozmowy i otrzymania trzech ofert
    z GUP, odbycia rowniez jednej rozmowy i otrzymania pracy mozna by wysunac
    wniosek ze Urzedy Pracy gora........
    no, ale to rzeczywiscie wniosek bardzo daleko idacy...........

  • 10. Data: 2004-10-19 12:37:54
    Od: "User" <i...@v...pl>

    > po 14-tu miesiacach "uroczego" lenistwa....
    (...)
    > ps. zapomnialam dodac , ze oferta z GUP.....

    Pogratulowac :)

    Bedac swojego czasu zarejestrowana w krakowskim GUP usluszalam od Pani
    trzymajacej oferty, ze mam za wysokie wymagania...

    szukalam ofert w zawodzie (informatyk-programista) a Pani stwierdzila, ze jak
    sie nie ma pracy, to sie powinno brac co jest.

    User
    http://maja.mayanet.pl